.

.
Home » , » Adam Hoffman zapłacił za wpis na twitterze?

Adam Hoffman zapłacił za wpis na twitterze?

Written By Stefan Mazurek on wtorek, 23 lipca 2013 | 08:17

Adam Hofman znowu się popisał! Aby wygrać ranking, kupił "followersów" na Twitterze i raptem w dwa dni zyskał 100 tys. Tyle nie zyskują nawet wielkie koncerny jak Coca-Cola czy Unilever. Może to efekt popularności posła? Zdaniem ekspertów - raczej jego portfela.

Jeśli chodzi o rzecznikowanie, Adam Hofman czerpie wzorce od najlepszych. Podobnie jak z Pawłem Grasiem najłatwiej jest skontaktować się z nim przez Twittera. Rzecznik PiS jest tam aktywny do tego stopnia, że zajął nawet 3. miejsce w rankingu ćwierkających polityków. Jednak w kilka dni po ogłoszeniu wyników, liczba obserwujących go osób spadła o kilkadziesiąt tysięcy.



Adam Hofman, rzecznik Prawa i Sprawiedliwości, coraz odważniej poczyna sobie na Twitterze. Za jego sporą aktywnością idą nagrody – Hofman zajął trzecie miejsce w rankingu najbardziej aktywnych polityków używających Twittera. W dużym stopniu przyczyniła się do tego liczba followersów, czyli użytkowników obserwujących polityka na Twitterze.



Oszałamiająca kariera Twitterowego konta Adama Hofmana zaczęła się 13 czerwca. Wtedy liczba obserwujących Hofmana wynosiła około 27 tysięcy. Dwie doby później było ich o 100 tys. więcej – wynika z danych przygotowanych na prośbę naTemat przez firmę NapoleonCat.com, która zajmuje się mediami społecznościowymi. Co ciekawe, z czasem liczba ta zaczęła dramatycznie topnieć. Między 10 lipca a 22 lipca Hofmanowi ubyło 66 tys. obserwujących.



Wiadomo, że znacznie łatwiej jest stracić niż zyskać fanów i obserwujących, ale tak dramatyczny spadek jest zastanawiający. W sieci wprost pojawiają się opinie, że Hofman kupił obserwujących, aby poprawić statystyki. Jeśli to prawda, to czerpie wzorce z najlepszych. Podczas kampanii prezydenckiej w 2012 roku wykazano, że Mitt Romeny, kandydat Republikanów, kupił kilkadziesiąt tysięcy followersów. Według ekspertów, co czwarte z 880 tys. kont obserwujących polityka było sztucznie wykreowane i zostało usunięte przez administratorów serwisu. Koszt tysiąca followersów to około 18 dolarów.



Adam Hofman wie jak wzbudzić zainteresowanie nie tylko internautów, ale i tradycyjnych mediów. W weekend dyskutowano o jego wpisie krytykującym odwołanie meczu Lechia-Barcelona. To właśnie najlepsza metoda powiększania zasięgu tego wciąż mało popularnego w Polsce medium. To przez kontrowersyjne opinie, podchwycone później przez gazety i telewizje, ponad 100 tys. obserwujących zgromadzili Janusz Palikot i Radosław Sikorski. Właśnie oni odkryli, że realne polityczne newsy generować można w świecie wirtualnym. /Kamil Sikora/ Więcej...



.
Share this article :

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. 2 - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger