.

.
Home » , , , » Polska firma informatyzuje lotnisko Heatrow

Polska firma informatyzuje lotnisko Heatrow

Written By Anna Lesack on piątek, 11 stycznia 2013 | 04:22

Comarch wdroży platformę lojalnościowo-marketingową na Heathrow



Port Lotniczy London Heathrow i Comarch UK Ltd podpisały kontrakt na wdrożenie nowej platformy lojalnościowo-marketingowej. Comarch UK Ltd przygotuje, wdroży oraz będzie utrzymywać rozwiązanie obsługujące program lojalnościowy Heathrow o nazwie WorldPoints.



Program lojalnościowy WorldPoints umożliwia klientom gromadzenie punktów za zakupy dokonane na Heathrow - obejmuje wszystkie lotniskowe punkty sprzedaży, parkingi samochodowe wchodzące w skład kompleksu lotniskowego oraz kolej Heathrow Express. Członkowie programu mogą wymieniać swoje punkty na nagrody, włączając w to vouchery na zakupy na lotnisku oraz mile lotnicze w British Airways, Virgin Atlantic oraz linii lotniczych programu Miles&More.




Umowa podpisana z Heathrow wzmacnia pozycję Comarch w branży travel i sprawia, że do listy referencji firmy (JetBlue, S7, LOT i 40 innych klientów z 5 kontynentów) dołącza lotnisko o największym natężeniu ruchu na świecie.


 

  • Sklepy i restauracje na Heathrow zostały uznane przez pasażerów za najlepsze na świecie w ciągu trzech kolejnych ubiegłych lat (wg Skytrax).

  • Heathrow notuje najwyższą sprzedaż detaliczną pośród wszystkich lotnisk na świecie.

  • Przychody ze sprzedaży na Heathrow wzrosły w 2011 do 1,7 miliarda funtów (w 2010 było to 1,5 miliarda funtów), natomiast zysk netto w przeliczeniu na pasażera wzrósł o 5,3% do 4,35 funta.

 
Share this article :

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. 2 - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger